Vigtige datoer

Klik på datoen for at få uddybende forklaring/handleanvisning

29.09.21 - Åbning for standbestilling kl. 12.00

Bestil din stand ved at gå til Vælg bestillingsmodul - KLIK.

Obs! Kommuner, pædagogiske projekter, NGO'er/iværksættere og mindre faglige foreninger bestiller under særlige vilkår. Læs mere om det her - KLIK.

20.11.21 - Deadline for oplægsbeskrivelse

Jeres beskrivelse må max. fylde 270 anslag inkl. mellemrum, overskrift og navn på arrangerende udstiller. 

Sådan tilføjer/ændrer du din oplægstekst:

Find den bekræftelsesmail, som du modtog, da du bestilte stand. Den er afsendt fra vores system, Trippus.

I den mail er der to links. Find det link, der hedder: 

"Klik her for at godkende/redigere dine kontaktoplysninger".

Her kan du bl.a. indtaste/ændre beskrivelse af oplæg.

20.11.21 - Deadline for annoncemateriale

Al annoncemateriale sendes til Kristine Jørgensen, krjo@pha.dk.

01.12.21 - Tilmelding åbner for besøgende

Print jeres navneskilte, så I kan få adgang til udstillingen tirsdag d. 15. marts kl. 16-21 og onsdag d. 16. marts kl. 8, inden udstillingen åbner for besøgende.

06.01.22 - Deadline for udstillere, der selv bygger deres stand

Hvis I bygger jeres stand uden hjælp fra Bigini, skal I senest d. 6. januar 2022 sende en tegning til connie@bigini.dk til godkendelse.

Tegningen skal vise, hvordan I planlægger at bygge standen. Formålet er at sikre, at standens udformning overholder Bella Centers retningslinjer, samt at den ikke begrænser naboudstillernes synlighed på udstillingen. 

20.01.22 - Deadline for bestilling af stand

Bestil din stand ved at gå til Vælg bestillingsmodul - KLIK.

Obs! Kommuner, pædagogiske projekter, NGO'er/iværksættere og mindre faglige foreninger bestiller under særlige vilkår. Læs mere om det her - KLIK.

20.01.22 - Prisstigning på 25% på bestilling af ekstraudstyr

Bigini lægger 25% på alle bestillinger, der modtages efter den 20. januar 2022.

03.02.22 - Deadline for bestilling af forplejning